Ruszyła kampania zachęcająca do odwiedzania Niemiec
Niemiecka Centrala Turystyki DZT rozpoczęła trzy kampanie inspirujące turystów do odwiedzenia Niemiec.
Wyjazd do Niemiec w sezonie letnim
Pomimo dużych strat, turystyka miejska byłą wciąż wiodącą formą jeśli chodzi o przyjazdy z Europy do Niemiec także w 2020r. Najwięcej osób jako cel podróży do Niemiec obrała wypoczynek, następnie przyrodę i aktywność na świeżym powietrzu, kulturę i dziedzictwo kulturowe, wellness i relaks, najmniej podróżnych wybrało wycieczki kulinarne.
Sytuacja epidemiczna się polepsza, co sprzyja zaplanowaniu podróży. Niemiecka Centrala Turystyki rozpoczyna kampanie, które mają zainspirować do odwiedzenia tego kraju, zachęcić do spędzenia urlopu w Niemczech i prezentować markę Niemcy jako atrakcyjny kierunek turystyczny. Trzy kampanie prowadzone będą w sezonie letnim 2021.
Niemiecki atrakcje podróżnicze
Pierwsza kampania German Local.Culture to odpowiedź na tęsknotę turystów za tradycjami i autentycznością, prezentująca niemieckie zwyczaje jak rękodzieło czy lokalne i regionalne dania. Turyści na specjalnej stronie mogą znaleźć informacje podróżnicze, tematycznie z czterech obszarów podróży : Craft rękodzieło, Taste smak, Flair atmosfera i Green zieleń. Prowadzone są na różne sposoby we współpracy z partnerami turystycznymi działania marketingowe i promocyjne.
Kampania Feel Good ma przedstawić Niemcy jako kraj ukierunkowany na zrównoważony rozwój. Niemiecka Centrala Turystyki z marketingowcami i ekspertami w tej dziedzinie opracowała prezentowane na stronie certyfikowane oferty wypoczynku z profesjonalną ofertą turystyczną.
German.Spa.Tradition to trzecia kampania promująca Niemcy jako cel podróży o wysokim standardzie jakości i miejscu z długą tradycją, zapewniającym dobre samopoczucie i relaks, co jest częstą motywacją do podróży.
Druga i trzecia kampania zostaną zrealizowane w czerwcu i lipcu.
Źródło : https://www.waszaturystyka.pl http://www.wiadomosciturystyczne.pl
Następny artykuł